Det lærer du

Vigtige ingredienser til dit opslag på Facebook

Min personlige guld-opskrift

Guld-opskriften til video

3 enkle, men vigtige bonus-råd

Forudsætninger

  • Kurset er til dig, der i det daglige laver Facebook-opslag eller skal i gang med det. Du kan eksempelvis sidde i en kommunikationsafdeling, i en organisation, forening, hos et brand eller et medie og have brug for at udbrede indhold på Facebook. Kurset er også relevant for dig, der er selvstændig og skal bruge Facebook til at udbrede kendskab til din virksomhed og dens produkter.

Indhold

7 lektioner 44m 30s

3m 26s
12m 14s
11m 13s
5m 50s
2m 19s
4m 53s
4m 35s

Beskrivelse

Er du i tvivl om, hvad der egentlig virker på facebook?

Oplever du, at dine opslag ikke skaber de resultater, du drømmer om?

Kunne du have lyst til at få opskriften på et godt opslag fra en ekspert i sociale medier?


Så er onlinekurset Guld-opskriften: Det perfekte opslag på Facebook helt sikkert noget for dig. Her deler jeg nemlig de konkrete råd og opskrifter, som jeg deler med mine kunder, når jeg arbejder som social medie rådgiver for brands, organisationer og mediehuse. Igennem mange års arbejde med Facebook-indhold har jeg nu fundet frem til den opskrift, der får brugerne til at stoppe op i feedet, kigge på opslaget og ofte klikke sig videre ind til det indhold, der er at byde på. Der er ingen kompliceret teori eller lange forklaringer - i dette kursus får du i 7 korte video-lektioner forståelsen for det perfekte Facebook-opslag! Når du har set de 7 lektioner, er du i stand til at sammensætte opslag, der giver dig det bedst mulige udgangspunkt for opmærksomhed. Principperne kan bruges på både organisk indhold i feedet, som du poster til dine følgere - og også indhold, som du kaster penge efter i annoncering-sammenhæng på Facebook. Jeg håber at se dig på kurset!

Din instruktør

billede af Nadia Nikolajeva
Nadia Nikolajeva
Selvstændig digital rådgiver, underviser & ekspert i Some

Jeg hedder Nadia Nikolajeva og er ekspert i sociale medier. Jeg arbejder som selvstændig digital rådgiver og underviser.


Her får du et kig på min baggrund og erfaring.


Med mig har jeg snart 20 års erfaring med at formidle til et publikum. Jeg startede nemlig tidligt som ungdomsskribent for Chili Magazine, interviewede siden pop- og rockstjerner for Vi Unge og Mix og lærte at lave tv på The Voice.


Siden tog jeg en journalistuddannelse ved Danmarks Medie og Journalisthøjskole og har siden arbejdet for TV 2, Ekstra Bladet, metroxpress og TV MIDTVEST. (Det fulde CV findes her på min LinkedIn - du er velkommen til at connecte.)


Jeg har hele tiden været fascineret af at formidle på digitale platforme og især brugen af sociale medier. Jeg har haft ansvar for tusindvis af opslag på sociale medier i mit job som social medie redaktør ved metroxpress og digital chef for TV MIDTVEST.


Jeg har arbejdet intenst med sociale medier siden jeg i 2014 blev social medie redaktør på metroxpress. Det handlede om at skabe en masse engagement og opmærksomhed omkring vores indhold.


Her lærte og udviklede jeg alle principper, virkemidlerne og metoderne til at formidle på sociale medier. Vores arbejdsmetode på metroxpress blev endda til et værktøj kaldet de Fem sociale kriterier.


Siden 2016 har jeg undervist i digital gennemslagskraft og brugen af sociale medier. Blandt andet for Mediernes Efteruddannelse og Kaas & Mulvad. jeg har en klar holdning til, hvordan undervisning skal foregå. At blive klogere skal være sjovt, tankevækkende og mindeværdigt, hvis du spørger mig. Så mærker jeg tydeligt, at pointerne og den gode viden sætter sig fast hos dem, jeg underviser.


Tak for din interesse i min profil og jeg glæder mig til at lære dig en masse nyt her på Lumant.

Anmeldelser

Dette kursus har ingen anmeldelser endnu.

Guld-opskriften: Det perfekte Facebook-opslag

687,50 kr.