- Hjem
- Virksomhed og ledelse
- Iværksætteri
- Gratis prøveperioder i din abonnementsforretning - Sådan gør du
Gratis prøveperioder i din abonnementsforretning - Sådan gør du
Hvornår er det en god idé med Free Trial, og hvornår er det ikke?
- Udgivet af SignUp Academy
Ubegrænset adgang
Sidst opdateret 14/05/2024
99,00 kr.
Det lærer du
Du lærer at identificere det rette tidspunkt for at tilbyde en gratis prøveperiode og forstå, hvorfor det ikke altid er en god idé.
Du lærer forskellige strategier til at implementere en effektiv prøveperiode og maksimere dens indvirkning.
Du lærer teknikker til at konvertere prøvemedlemmer til betalende medlemmer og øge medlemsklubbens omsætning.
Du får hands-on viden, en 5-trins strategi og opgaver til at implementere og teste en gratis prøveperiode i din abonnementsforretning.
Det får du:
43m indhold - on demand
2 filer til download
Ubegrænset adgang
Tilgængelig via mobil, tablet og computer
Indhold
11 lektioner • 42m 43s
Intro til gratis prøveperioder
Trin 1: Trial tilbuddet
Trin 2: Drop trial tilbud
Trin 3: Onboarding
Trin 4: Konvertering
Trin 5: Opfølgning
Opgaver til Gratis Prøveperioder
Din arbejdsbog
Missionen
Din dagbog til 30 dages missionen
Highlights fra sparring
Beskrivelse
Forudsætninger
- For at få det optimale udbytte af kurset bør du have en grundlæggende forståelse af abonnementsforretninger og medlemsklubber. Erfaring med salgs- og markedsføringsstrategier samt kendskab til kundeforholdsstyring vil være en fordel (ikke et krav). Desuden bør du have adgang til de nødvendige ressourcer til at implementere og teste prøveperiodestrategier i din forretning.
Din instruktør
SignUp Academy
abonnementsekspert
14 kurser
Anmeldelser
Dette kursus har ingen anmeldelser endnu.
Flere kurser fra SignUp Academy
Flere kurser indenfor Iværksætteri
Gå til Iværksætteri
Gå til Iværksætteri99,00 kr.