- Hjem
- Virksomhed og ledelse
- Iværksætteri
- Nedbring CHURN og øg din virksomheds indtjening!
Nedbring CHURN og øg din virksomheds indtjening!
9 super effektive metoder til at nedbringe din virksomheds "churn".
- Udgivet af SignUp Academy
Ubegrænset adgang
Sidst opdateret 14/05/2024
Det lærer du
Du lærer at forstå begrebet "churn" i abonnementsforretninger og hvordan det måles for at evaluere kundefrafald.
Du lærer vigtigheden af at håndtere churn og dens rolle i at opretholde abonnementsforretningens langsigtede sundhed og vækst.
Du lærer at anvende churn som en måde at måle kundeloyalitet og identificere områder til forbedring i din abonnementsforretning.
Du lærer 9 effektive metoder til at reducere churn og øge kundetilfredsheden i denne masterclass.
Det får du:
30m indhold - on demand
7 inspirerende videoer
2 dybdegående PDF-filer
Ubegrænset adgang
Tilgængelig via mobil, tablet og computer
Indhold
9 lektioner • 29m 34s
Nedbring churn og øg din indtjening
Definition og betydning af churn
Hvordan beregner man churn?
9 metoder der reducerer churn
Når medlemmerne trykker cancel
Opgaver om churn
Din arbejdsbog + slides + Churn tracker
Missionen
Din dagbog til 30 dages missionen
Beskrivelse
Forudsætninger
- For at deltage som kursist på dette kursus ville det være en fordel (ikke et krav) at have en grundlæggende forståelse af abonnementsforretninger og deres funktioner. Kendskab til begreber som kundefrafald (churn), kundeloyalitet og abonnementsmodeller vil være nyttige. Desuden vil en interesse i at forbedre eller optimere en abonnementsforretning være en vigtig motivation for deltagelse
Din instruktør
SignUp Academy
abonnementsekspert
14 kurser
Anmeldelser
Flere kurser fra SignUp Academy
Flere kurser indenfor Iværksætteri
199,00 kr.