
Væk din indre iværksætter
Førstehjælp til din (nye) praksis
Udgivet afHeidi Desire Kristoffersen
Kategori:Iværksætteri
2t 26m fordelt på 24 lektioner
Sidst opdateret 04/2023
349,00 kr.
Det lærer du
At fastsætte rammerne for din målgruppe
Og hvorfor det er mere end vigtigt at arbejde med en fast målgruppe
Hvordan du bedre kan sammensætte dine produkter og ydelser så de giver større overskud
Hvorfor en bedre sammensætning af dine produkter og ydelser også hjælper dine kunder bedre
Hvordan du bruger din viden om dine kunder aktivt i din markedsføring
At sætte dine priser så de passer til den gode værdi du leverer
Forudsætninger
- • Et ønske om at kunne leve af at være alternativ behandler
- • Være startet op som selvstændig eller går med overvejelserne
Indhold
24 lektioner • 2t 26m 9s
Forventningsafstemning
Printvenlig arbejdsbog
Som alternativ behandler er din eneste mulighed at starte din egen forretning
Ildsjæle som dig skal passe på sin indre ild
Myte nummer 1: afgrænsning af min målgruppe afskærer mig fra potentiel indtjening
Myte nummer 2: mund-til-mund føles som den bedste måde at få klienter på
Myte nummer 3: hvis bare jeg kunne leve af det, så behøver jeg ikke mere
Afslutning på del 1: beslut dig for en målgruppe
Et hurtigt overblik over en potentiel forretningsmodel (1:1)
Bæredygtighed betyder også økonomisk overskud
Din målgruppe skal være mindre end du tror
Det handler ikke om dig
Din målgruppes bevidsthedsniveau halter langt bagefter
Afslutning på del 2: overvej igen hvem din målgruppe er og hvordan det hænger sammen med din økonomi
Din målgruppes problem kan du løse - brug det i din markedsføring
Tro på den værdi du leverer - og drop både rabatter og lave priser
Tænk i flere retninger
Vær ikke bange for at handle, begå fejl og prøve ting af
Verdens hurtigste peptalk
Afslutning på del 3: giv den gas
Opsummering
Hvad så nu?
Sådan kommer du videre selvom frygten tager magten fra dig
Markedsføringskanaler - hvornår bruger vi hvad ?
Beskrivelse
- Hvordan sætter du den rigtige pris på dine behandlinger?
- Hvor og hvordan er det bedst at markedsføre sig henne?
- Hvordan får jeg overhovedet nok kunder til at kunne leve af at være alternativ behandler?
Som alternativ behandler bliver mange tvunget ud i et liv som iværksætter.
Det er ikke altid en dans på roser.
Markedsføring, regnskab og administration æder gejsten op og efterlader dig med en dum følelse.
Kan du se dig selv i det her, så er kurset som skabt til dig.
Kurset tager dig igennem de mest hyppige forhindringer og giver dig en lettere vej til overskuddet. Både det mentale, men bestemt også økonomisk overskud.
Verden har brug for du ikke giver op, men bliver ved med at hjælpe andre mennesker med at få det bedre.
Så lad os nu ikke spilde mere tid på snak. Skal vi komme afsted?
Din instruktør
Heidi Desire Kristoffersen
Branding TerapeutDe fleste alternative behandlere er tvunget ud i en iværksætter-verden. For du kan ikke bare blive ansat som healer, tankefeltterapeut eller clairvoyant. Min mission er at gøre det langt lettere for disse ildsjæle at skabe deres forretningsdel, så de kan fokusere på det at hjælpe andre mennesker med at få det godt igen.
Det primære fokus med Bohemi.dk er branding og markedsføring, hvor de sekundære ting er at overkomme dine egne begrænsninger, stoppe med at undervurdere værdien af dine behandlinger og at skabe økonomisk overskud undervejs.
Anmeldelser
Relaterede kurser
Væk din indre iværksætter
349,00 kr.