Det lærer du

Du lærer at finde og udvælge relevante bogbloggere og -anmeldere

Du lærer om brug af hashtags, delinger og Instagrams "valuta"

Du får gode råd til håndtering af både gode og dårlige anmeldelser

Du får gode råd omkring udsendelse af anmeldereksemplarer til anmeldere

Forudsætninger

  • Har en computer med internetforbindelse
  • Har, eller er villig til at oprette, en Instagram-profil. (Man kan sagtens bruge sin private profil til formålet, men det anbefales at oprette en dedikeret side til sit forfatterskab. Det kan være rart at kunne adskille sin privatperson fra sit forfatterliv, når læsere og anmeldere ønsker at følge én.)
  • Har et godt overblik over sin udgivelses målgruppe
  • Kan håndtere, at undervisningen foregår i et raskt taletempo, og at der er mange informationer på kort tid

Indhold

5 lektioner 48m 11s

29m 31s
14m 8s
4m 32s

Beskrivelse

Gode anmeldelser er et lang stykke af vejen, ganske afgørende for din bogudgivelses succes og udbredelse.


Men hvordan sikrer man de bedst mulige kår for at få sin bog godt anmeldt?


Først og fremmest skal bogen i sig selv selvfølgelig være velskrevet, det giver sig selv. ;-)


Men som forfatter kan man faktisk godt gøre en række tiltag selv, der øger chancen for gode anmeldelser betragteligt.


Dette kursus giver dig en guide til hvordan, hvornår og hvorledes du opnår optimale anmeldelser af din bogudgivelse via Instagram, samt opbygger gode relationer til blogger-netværket.



Du får også hele 2 Bonus mini-kurser:

1) Gode råd til håndtering af dårlige anmeldelser

2) Gode råd til udsendelse af "bloggerpakker" (anmeldereksemplarer)


Kurset indgår også i "Boost din bogs succes 1+2: Den ultimative kursuspakke for ambitiøse forfattere!" - Spar 99,00 kr. i forhold til køb af kurserne enkeltvis ved køb af samlepakken.


(Vigtig info fra underviseren: Undervisningen foregår i et raskt taletempo, og der er mange informationer på kort tid. Så kurset her kræver fuld koncentration)

Din instruktør

billede af Anjelica (Anja) Søndergaard
Anjelica (Anja) Søndergaard
Forfatter og ekspert i at formidle Kundeservice, Kommunikation og Digital Marketing i øjenhøjde

Anjelica (Anja) Søndergaard har over 30 års erfaring med Kommunikation og Kundeservice, og mere end 10 års erfaring med Sociale Medier, Digital Marketing og PR. Hun har desuden udgivet den anmelderroste roman "Turkish Delight" på Forlaget Brændpunkt i 2023.


Anjelicas formål med sine onlinekurser er, at gøre den digitale verden mere spiselig og nemt forståelig, og dermed kunne hjælpe de mennesker, der kæmper med alt det dér "digitale nonsens".


Uanset om man har en enkeltmandsvirksomhed, en lille forretning i en sidegade eller godt vil leve af at skrive bøger, er det afgørende for ens succes, at man har en klar strategi for sine sociale medier og sin digitale marketing.

Via SoMe for Begyndere-kurset eller Boost din bogs succes-kurserne (udkom oktober 2023) kan alle lære hvordan man opbygger en digital slagplan for sin virksomhed eller sit forfatterskab.


Helt fra bunden, trinvist og på begynder-/basis-niveau, så de fleste med bare en lille smule teknisk flair og lyst til at lære, kan være med.

Anmeldelser

Dette kursus har ingen anmeldelser endnu.

Boost din bogs succes 1: Din guide til at opnå optimale anmeldelser af din bogudgivelse

549,00 kr.