Det lærer du

Hvordan du udnytter TikTok algoritmen til din fordel

Hvordan du bruger TikTok sammen med Facebook/Instagram

Hvordan du skal strukturere dit content - både betalt & organisk

Hvilke forskellige muligheder du har for at få produceret content til TikTok

Hvad den perfekte TikTok annonce indeholder

Hvilket content som virker på TikTok

Hvordan du laver din første kampagne

Hvordan du tracker optimalt

Hvordan du skalerer dine annoncer

Forudsætninger

  • Fundamental forståelse for marketing på sociale medier
  • Erfaring med online annoncering

Indhold

3 lektioner 52m 5s

52m 5s

Beskrivelse

Kom i gang med TikTok annoncering.


Uanset hvordan din situation ser ud, er denne video til dig som ønsker at prøve kræfter med TikTok, men mangler den grundlæggende forståelse af platformen. Om du er marketingkonsulent eller forretningsejer er ligegyldigt.


I videoen har jeg kogt de seneste 4 måneders viden ned til 1 times indhold, som giver dig alt du skal vide inden du går i gang med at annoncere på platformen. Videoen skal give dig en grundforståelse for TikTok som annonceringsplatform, og tager udgangspunkt i du allerede er bekendt med diverse marketingsudtryk. (Roas/Poas/CPA/CTR etc.)


Jeg har valgt at dele videoen op i 3 sektioner.


Sektion 1 er en forståelse af TikTok


Her vil jeg komme ind på valg af optimal niche, TikTok vs Facebook/Instagram, TikTok algoritmen og hvordan du bruger TikTok sammen med andre annonceringsplatforme.


Sektion 2 fokuserer udelukkende på content. Herunder hvordan du laver det mest optimale content både betalt og organisk, hvilke muligheder du har når det kommer til content creation og hvordan du får succes med dit content.


Sektion 3 giver dig alt du skal vide inden du opretter din første kampagne. Det vil bl.a. være emner som kampagnemålsætninger, målgrupper, budget, splittesting, tracking og hvordan du skalerer dine annoncer.


Efter du har set videoen vil du være klar til at komme i gang med at bruge TikTok som en del af din markedsføring.


Din instruktør

billede af Cornelius Nielsen
Cornelius Nielsen
Vækst konsulent

Mit navn er Cornelius Nielsen, og jeg driver mit eget konsulentbureau. Jeg hjælper danske og udenlandske virksomheder med at varetage deres annoncering online. Herunder med speciale i Facebook/Instagram og TikTok annoncering.


Jeg arbejder med forskellige virksomhedstyper, men har min primære fokus på eCommerce branchen.


Du er altid velkommen til at række ud hvis du er interesseret i et samarbejde.

Anmeldelser

Dette kursus har ingen anmeldelser endnu.

TikTok for nybegyndere

1.000,00 kr.