Sådan kommer du bedst fra start med TikTok annoncering
52m 5s indhold
1 Video
2 Filer
1.000,00 kr.
Kom i gang med TikTok annoncering.
Uanset hvordan din situation ser ud, er denne video til dig som ønsker at prøve kræfter med TikTok, men mangler den grundlæggende forståelse af platformen. Om du er marketingkonsulent eller forretningsejer er ligegyldigt.
I videoen har jeg kogt de seneste 4 måneders viden ned til 1 times indhold, som giver dig alt du skal vide inden du går i gang med at annoncere på platformen. Videoen skal give dig en grundforståelse for TikTok som annonceringsplatform, og tager udgangspunkt i du allerede er bekendt med diverse marketingsudtryk. (Roas/Poas/CPA/CTR etc.)
Jeg har valgt at dele videoen op i 3 sektioner.
Sektion 1 er en forståelse af TikTok
Her vil jeg komme ind på valg af optimal niche, TikTok vs Facebook/Instagram, TikTok algoritmen og hvordan du bruger TikTok sammen med andre annonceringsplatforme.
Sektion 2 fokuserer udelukkende på content. Herunder hvordan du laver det mest optimale content både betalt og organisk, hvilke muligheder du har når det kommer til content creation og hvordan du får succes med dit content.
Sektion 3 giver dig alt du skal vide inden du opretter din første kampagne. Det vil bl.a. være emner som kampagnemålsætninger, målgrupper, budget, splittesting, tracking og hvordan du skalerer dine annoncer.
Efter du har set videoen vil du være klar til at komme i gang med at bruge TikTok som en del af din markedsføring.
Hvordan du udnytter TikTok algoritmen til din fordel
Hvordan du bruger TikTok sammen med Facebook/Instagram
Hvordan du skal strukturere dit content - både betalt & organisk
Hvilke forskellige muligheder du har for at få produceret content til TikTok
Hvad den perfekte TikTok annonce indeholder
Hvilket content som virker på TikTok
Hvordan du laver din første kampagne
Hvordan du tracker optimalt
Hvordan du skalerer dine annoncer
Fundamental forståelse for marketing på sociale medier
Erfaring med online annoncering
Dette kursus har ingen anmeldelser endnu.
1.000,00 kr.
Sådan kommer du bedst fra start med TikTok annoncering
52m 5s indhold
1 Video
2 Filer
Kom i gang med TikTok annoncering.
Uanset hvordan din situation ser ud, er denne video til dig som ønsker at prøve kræfter med TikTok, men mangler den grundlæggende forståelse af platformen. Om du er marketingkonsulent eller forretningsejer er ligegyldigt.
I videoen har jeg kogt de seneste 4 måneders viden ned til 1 times indhold, som giver dig alt du skal vide inden du går i gang med at annoncere på platformen. Videoen skal give dig en grundforståelse for TikTok som annonceringsplatform, og tager udgangspunkt i du allerede er bekendt med diverse marketingsudtryk. (Roas/Poas/CPA/CTR etc.)
Jeg har valgt at dele videoen op i 3 sektioner.
Sektion 1 er en forståelse af TikTok
Her vil jeg komme ind på valg af optimal niche, TikTok vs Facebook/Instagram, TikTok algoritmen og hvordan du bruger TikTok sammen med andre annonceringsplatforme.
Sektion 2 fokuserer udelukkende på content. Herunder hvordan du laver det mest optimale content både betalt og organisk, hvilke muligheder du har når det kommer til content creation og hvordan du får succes med dit content.
Sektion 3 giver dig alt du skal vide inden du opretter din første kampagne. Det vil bl.a. være emner som kampagnemålsætninger, målgrupper, budget, splittesting, tracking og hvordan du skalerer dine annoncer.
Efter du har set videoen vil du være klar til at komme i gang med at bruge TikTok som en del af din markedsføring.
Hvordan du udnytter TikTok algoritmen til din fordel
Hvordan du bruger TikTok sammen med Facebook/Instagram
Hvordan du skal strukturere dit content - både betalt & organisk
Hvilke forskellige muligheder du har for at få produceret content til TikTok
Hvad den perfekte TikTok annonce indeholder
Hvilket content som virker på TikTok
Hvordan du laver din første kampagne
Hvordan du tracker optimalt
Hvordan du skalerer dine annoncer
Fundamental forståelse for marketing på sociale medier
Erfaring med online annoncering
Dette kursus har ingen anmeldelser endnu.